Tack..

Jag blir så glad varje gång nån skriver en liten kommentar till mej=)
Det var oväntat men jättekul att höra något från Milos (Maria), du Milos förstår säkert lite bättre än alla människor vad jag går igenom?!=) Vi vill iaf hälsa tillbaka.

Sen tänkte jag bara klargöra en sak...för så här är det:

Jag älskar er Skellefteå, det kan ni lita på.
För alltid ska mitt hjärta slå för SKELLEFTE AIK.

Så är det..och kommer alltid att vara...de ni =)
Jag vill också hälsa tillbaka till er i gammelhemmet=)


image53

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej Dunder. Nu tycker jag du ska uppdatera din blogg igen. Det är några dagar sen nu! På lördag kommer jag och hälsar på dig, det ska bli himla roligt! Då ska vi busa du och jag!
Kram från Minna (du vet inte vem jag är än men efter helgen lär du aldrig glömma mig) =)

2007-10-15 @ 15:47:56
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0