På besök...

Hej hopp...
Idag har jag nästan inte varit hemma på hela dagen. Först var vi förbi Bergsbyn en sväng...för vi har ju ingen dusch hemma..sen bar det av mot Östanbäck och syrran Sally =) Jag var ganska trött så jag sov i bilen hela vägen dit. Väl framme var det dags att träffa syrran...var lite rädd först...men det tog inte lång stund innan vi busade ordentligt =) Vi busade i stort sett hela tiden vi var där...både ute och inne =) Jag måste erkänna att jag vart ganska slut...men sjukt kul hade vi det...visst syrran?? =) Det måste vi göra om?! Ska se om jag kan rota fram lite bilder....


image66
Vilar upp mej i bilen inför besöket...


image67
Här busar jag och syrran Sally (hon är den mörkare och lite mindre av oss...för er som inte skiljer på oss)....det var inte så lätt att få med oss på bild....för vi är ganska snabba =)


image68
Här är vi bara fina =)


image70
Bara buuuus =)


image72
Man måste ju ta igen sej lite också...

Efter några mycket trevliga timmar hos Sally med familj åkte vi till Bergsbyn för att äta middag....jag har några bilder därifrån också....


image73
Min första "sitträning"...jag överraskade alla...för jag lärde mej otroligt fort =) Behövde bara hjälp dom två första gångerna kanske....för att förstå vad jag skulle göra...sen klarade jag det  helt själv =)


image74
Titta så himla fin jag är =)


image75
Skönt med huvudkudde =)


image76
Tittut...

Det har varit en underbar dag idag...inte bara för mej...jag har varit så snäll och lydig....en riktig myyyyshund =)
Ska se om jag kan lägga upp en lite filmsnutt från idag....men jag gör ett nytt inlägg sen med den...så att inte det här försvinner på något vis?

( För er som undrar varför det inte var me några bilder igår...så var det för att klantskallarna glömde kameran hemma )

Kommentarer
Postat av: Minna

Men så roligt att lillbusen hade en rolig dag! Han är så fin så fin =)
Kramis

2007-10-29 @ 08:29:29
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0