Inte så van....

Näe...jag är ju lite ny på de här me datorer....man skulle visst lägga ut bilder också...jag har faktiskt några =) Det är mest kort när jag sover av någon anledning....det verkar inte vara meningen att man ska gå ända fram till kameran....jag skulle gärna bita på den också =) om ja bara hann någongång. Aja...här kommer nårga kort iaf....


image14
Spännande dag...här har jag inte ens kommit hem...


image1
Här har jag precis kommit hem...hann knappt lägga mej ner innan ja somnade...


image2
Här har jag flyttat på mej lite...tycker om min filt fast jag spytt på den...


image3
Titta..dörren som är stängd där...där bor monstret *huu* ganska modig är ja ändå...


image4
Här har jag tagit mej lite längre =) tror ja?


image5
Här vill jag inte sova...men leka kan jag ju alltid göra...klättra över e knepigt...men de går...man måste bara akta så att man inte voltar ner på andra sidan...vilket jag inte riktigt har kommit på hur man ska undvika...men kul är det =)


image6
Så här ska de ju se ut då man sover...eller hur? Att det ser kul ut??


image7
Det här är också mitt i natten...jag har just varit ut...är peppad på att leka med Knut tror jag att han hette?


image9
Oj...nu har jag vist ramlat ner...den här bäddmadrassen är lite konstig...särskilt när jag bäddar om lite =)


image10
Ja...jag tycker faktiskt om att sitta så här...då blir ja lugn...


image11
Titta va snäll jag är...


image12
Jag har fått ett smaskigt ben =) (ett sånt går bra att testa "dykstilen" på om ni vill)


image13
Här är jag ganska så himla fin...


Ja...det var några kort på mej det...får se om jag kan fixa några utekort snart också....jag är himla fin ute också...men ingen tar kort?! kanske för att de regnar? va vet jag?

Nu är det dags för lunch...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0