ALLA älskar Skellefteå AIK!

Jag måste bara berätta om igårkväll (ja...kanske nåt annat också men)...ja hade varit ute vid 21.20...och när jag kom in kände jag mej så där otroligt busig...var tvungen att springa å sladda..skutta å hoppa...Lisa låg i sängen och försökte se på tv...jättetråkigt...två stycken som bara satt å pratade. Och jag hade ju så mycke spring benen så ja kunde inte sitta still....då hände de..
plötsligt kunde ja inte springa längre..satte mej ner helt stilla...och kunde inte göra annat än att se på tv:n....det var så spännande...HOCKEY...vilken grej =) Men det räckte inte så länge....dom tråkiga människorna var tillbaka igen...och jag kunde fortsätta springa...men mitt i en löparvända såg jag att dom visade hockey igen...AIK den här gången....och där satt jag igen...klistrad framför tv:n =) Sen kunde jag sova gott....AIK vann ju så =)

Idag har vi varit ute ganska mycke...det är ju så fint väder =) Och mycke mycke löv finns det att leka med =) Det var här en gubbe också..han var mest inne med monstret på toa (som jag för övrigt inte är så rädd för längre....iaf inte om dörren är stängd)...själva gubben brydde jag mej inte så mycke om...bara nosade lite när han var ute. Men hans bil tyckte jag inte om...när den stod still och var tyst brydde jag mej inte så mycke...men när den började låta å rullade iväg så vart jag lite rädd och gömde mej =(

Just ja...det va ju så kul imorse också...när Anna var ut me mej...så tog hon fram den grå påsen och skulle ta upp efter mej...det såg ut att gå mycke lättare än vanligt...som att påsen som inte var ivägen nåt som den brukar va...och det var den inte heller...haha...för det var hål i den...haha..hon stack handen rakt igenom..haha...skrattade så mycke så jag trodde att jag skulle ramla av grässtråna jag stod på...fast det märkte hon nog inte...gjorde det bara inombords *fniss* men kul var det iaf =)

Det kom en liten tjej förbicyklande när jag var ute senare...åsså sa hon:
- Hej...vilken fin hund du har, till Lisa.
Lite stolt man vart då då?? =)



image26
Gömmer mej lite under Lisas byxor...


image27
Så söööt jag är=)


image28
Löööööööööööööööv =)


Har varit riktigt mysig idag...sovit i knä..inte bitit så mycke...bara varit snäll..och ätit upp all lunch...för jag var så hungrig=)

Nu ska jag leka lite tror jag=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste sluta med de bedjande hundögonen hela tiden..inse vilka lägen du kan utnyttja med dem där!? :) Finast! snart ska jag ta hand om dig, de du :)

2007-10-09 @ 21:02:29
Postat av: stina

det förra postat av mig så klart :D (det här också :P )

2007-10-09 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0