nu kommer här en drös med bilder...

image129

Här kommer jag.... wiiiiiiiiiiihooooo....

image130

Lite myspys i snödrivan 1...

image131

och lite mys i snödrivan 2..

image132

Jag är en riktig myskille.. som gärna ligger på golvet och myser.. här med Vera..

image133

Före limmade öron....

image134

Efter limmade öron...

image135

Som sagt.. ligger gärna på golvet och myser =)

image136

En solig vinterdag... då är jag gärna i skogen och rejsar!

image138

Här väntar jag på en gobit, för jag har varit duktig och gjort som dom sagt=)

image139

Här fyller jag 6 månader, och det här benet var nog det godaste jag fått... som ni ser, inte ens
ut ville jag utan det =) ...

image140

Sysselsatte mig med benet hela dagen... sen var det nästan slut =(

image141

Här är jag och min bror! Vi kramas lite för vi har saknat varandra =)

image142

Som ni ser är vi ganska jämnstora, och har jättekul tillsammans. (Linus till vänster, jag till höger)

image143

Massa bus och skoj hela långa dagen!

image144

Då vi kom in var båda slut och färdiga, fast vi han med några rejs till... =)
Var riktigt roligt att busa med någon i sin egen ålder och storlek =)
Gör jag jättegärna om igen....

Det var nog allt för denna gång.. Imorgon har jag hört rykten om att jag ska på någon kurs...
Vad gör man på en kurs?.... =)
Har förresten fått söka massa godbitar här hemma.... hör ibland när jag söker hur dom fnissar åt mig... vadådå.. bara för att jag låter mycke ur min nos då jag ska snusa fram Schmakon eller vad jag nu får för gott? Tror dom tycker att jag är duktig.. för än har jag hittat alla bitarna! De ni!!! Hoppas det är sånt man gör på en kurs =)

Tack och hej leverpastej! (MUMS!!!)
/Dunder!

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

Vad kul att få se lite nya bilder! Jag hör av mig typ på söndag! Ha nu en riktigt trevlig påskhelg!
Kramar från gammelmatte mfl

2008-03-21 @ 13:44:13
URL: http://milvest.se
Postat av: Linus

Vilka fina bilder.Den första där du flyger var ju superskön.Nu har jag varit till G-matte & klippt mej.Har lagt ut lite bilder på min blogg,från klippningen.Hoppas vi snart får ses igen.Mvh/ Linus

2008-03-21 @ 17:01:06
URL: http://norrabynslantbruk.se
Postat av: milos

Hejsan Dunder!
Ska du på utställning i Skellefteå den 26 april? det ska jag och min syrra, Sally. Vi kanske ses.
MVH/Milos med matte.

2008-04-04 @ 14:32:56
URL: http://www.milos.webb.se
Postat av: Maria

Hej på er!
Kikade in för att se om det hänt nåt' nytt, men se inte det!
Ha det gott//Maria

2008-04-05 @ 22:19:30
URL: http://milvest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0