Uppdatering bilder....

Sitter ute och solar i aprilsolen..
Här sitter vi ute och solar i aprilsolen...


Älskar att sitta ute =)
Älskar att sitta ute =)


Solar lite på min filt...
Solar lite på min filt...



Hmm...en katt..hur får man tag i den?



Hur tog den sej dit? Nu måste jag vara snabb....



Haha...den var du inte me på =)



Varför vill den inte leka me mej?



Provar en tröja som ändå skulle kastas...haha ser ju inte klok ut =)



Fniss...är det verkligen jag? Kan inte hålla mej för skratt =)



Skönt att sova lite...



Ute och lirar lite på gatan...



Tar igen mej lite...



Älskar som sagt att ligga ute...inte ens värmen kan hindra mej...



Picknik på filten...



Rätt nöjda är vi =)



Här är vi på besök i Bergsbyn....jag och Stina tar igen oss lite...



Ganska fin va...



...och lite busig =)



Blir tött av att springa så mycke...så jag ligger faktiskt still ibland också....korta stunder iaf =)



Det här måste ni testa....det är ganska svårt...men det går om man vill...nu kan jag inte sluta =) Den funkar med olika runda saker med hål i....håll fast den med tänderna....och stick ut nosen i mitten så är det klart =) Men ja måste varna...det kan vara farligt..för ma ser inte så mycke.



Funkar med runda ben också...


Den 31:a maj var det dags för min första utställning....här kommer lite bilder från den...ska skriva lite mer om den en annan gång.


Lite uppvärming...



Här fixar vi det sista...



Här är det allvar...



Här kikar dom på mej....



Gjorde så gott jag kunde...och klarade mej bra...men som sagt...skriver mer om det lite senare.



Ligger och vilar lite...



Fin...



Avslutar väl med en av mina många lite knasiga sovbilder....=)


Det en liten bilduppdatering iaf....förhoppningsvis blir det några rader också senare ikväll....

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på er!

Kul att se lite nya bilder på vackerpojken! Till midsommar blir det Finland för oss så då får ni hålla tummarna för mamma Nova och Zelda ;-)

Kram från oss i Rosvik

2008-06-15 @ 22:37:28
URL: http://www.milvest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0