Bara bilder..

Lite bilder ska jag lägga upp iaf....



image101
Så här liten var jag i november =)


image100
Här är vi på skyltsöndagen.....det var minsann spännande....


image99
Det är tur att jag är duktig.....här är vi på väg hem igen...


image102
Sitter i knäet och myser i täcket.....


image103
Jag är ju så himla fin...visst?


image104
Här ligger vi och vilar lite....


image105
Rätt så fin mössa....men gillar inte att ha den så länge...


image106
Paket...de gillar jag =) Men jag var bara snäll...


image107
..hjälpte till lite också =)


image108
Då får man en kram om när man är duktig....=)


image109
JULAFTON =) Stundsar upp till Stina i sängen =) yeees...hon ser ut att vakna....


image110
Det brukar vara omöjligt....men jag fick upp henne =)


image111
Här är jag julfin hos Lisas farmor...


image112
Haha...kolla va stor jag ser ut att vara....och jag har benen i kors och allt =)
Här ser vi Kalle Anka iaf...


image113
Satt faktiskt snällt och tittade på Kalle en stund jag med....


image114
Tomten kommer......


image115
Han var snäll den där tomten...jag fick flera julklappar av honom....=)


image116
Fick tom ro att lägga mej en stund...och bita lite på ett nytt ben....mums...


image117
Men oj vad trött jag var efter en lång dag utan sömn.....plaserade mej bra till så att dom inte kunde åka ifrån mej....och där somnade jag visst....


image119
Va?? Gå ut och gå??


image118
Ja försök locka på mej du...jag ligger bra här....=)


image120
Var tvungen att följa med ändå....fast det var så skönt i sängen....men det är ju ganska kul ute också =)


image121
Häär klipps det lite under tassarna....snäll är jag som sitter still....


image122
Sen är det ganska skönt att ta igen sej lite....


image123
Tycker det är ganska mysigt att ligga under täcket också =)


image124
Här är jag och buras me syrran =) Gillar att busa =) =)


image125
Sova tycker jag ju också om såklart....


image126
Här sitter jag och Stina och myser med benet....


image127
Det här var igår tror jag...så nu börjar vi komma ikapp....


image128
En närbild på lille jag får väl avsluta för dagen.....



Kommentarer
Postat av: stina

Du är det finaste jag vet....du är de vackraste i världen :)
Mitt lill-troll

2008-01-10 @ 21:56:50
Postat av: Minna

Gud vad stor han blir. Jag måste komma och hälsa på snart, saknar er alla! Jag har sålt bilen så det krävs lite mer planering nästa gång, men buss funkar väl =) (jag har tentor tor fre nästa vecka, håll tummar och klor att jag klarar mig!!)
Ha det bra vänner
Kram

2008-01-12 @ 11:53:56
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Dunder

Hej hej Minna! Ja vi tycker att du ska komma och hälsa på oss snart... Ja du får helt enkelt planera in en liten bussresa.. jag kan komma och hämta dig på busstationen, bara någon lämnar hemma en bil åt mig ;) Ska hålla klorna för dig! Hör av dig så får vi planera in en träff! =) Kram kram!

2008-01-13 @ 06:20:13
URL: http://dunder2007.blogg.se
Postat av: Dunder

Stina fina! =) Jag tycker om dig åxå.. för av dig brukar man få något gott... puss å slick i örat

2008-01-13 @ 06:21:24
URL: http://dunder2007.blogg.se
Postat av: Gammelmatte

Va´ kul att änligen få se lite nya bilder ;-) Synd att det kom så mycket snö att ni inte kunde komma förbi idag. Nu åker jag snart mot Umeå så vi får höras längre fram!
Mvh Maria

2008-01-13 @ 15:42:52
URL: http://milvest.se
Postat av: Dunder

Hej hej gammelmatte! Ja det var riktigt tråkigt att vi inte kunde komma upp och hälsa på igen pga. all snö.. men imorgon ses vi juh... är lite orolig för vad du ska göra med mig.. men jag ska försöka sköta mig på bästa sätt =) Krya på dig så ses vi! / Dunder

2008-01-19 @ 15:12:35
URL: http://dunder2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0