På besök...

Hej hopp...

Igår var en spännande dag minsann...vi var och hälsade på Lisas mamma och pappa...det tyckte jag var kul...och bra gick det också. Jag var så duktig när vi var ute....ville ju inte tappa bort någon där. Dom hade en jätterolig slänt (säkert 1,5m hög) ute...som man kunde springa upp på...och sen kastade jag mej utför när jag skulle ner....tog världens skutt....men som vanligt hade jag problem med landningen...knepigt det där..jag landade på mage och gled jättelångt...eller så rullade jag runt...men gissa om det var kul =)

Sen när vi kom in busade jag en massa =) Tillslut fick dom plocka undan skorna för jag kunde inte låta bli att hämta dom till köket annars....sen lekte vi kurragömma =) Jag fick prova något nytt också....hoppa...jag hoppade över den pinnen på köksstolen....shit vad duktig jag är alltså...=) Sen gjorde jag min egen lilla agilitybana i köket...helt utan hjälp....förvandlades till räääääserhunden....och sprang som en galning några varv =)
Tillslut somnade jag iaf...lagom till middagen för de andra.

När middagen var bortdukad och jag var färdigsoven så var det tydligen dags för dusch....(eftersom att vi  inte har någon dusch hemma, p.g.a. vattenskada, så får vi alla duscha när vi kommer bort)....Det gick ganska bra ändå tycker jag...tycker bara inte om just när man skruvar på kranen....det låter lite läskigt.....men fin och ren vart jag=)
Sedan efter lite mer bus sov jag igen....tills det var dags att åka hem...och då var jag så himla snäll...jag låg ner i bilen och sa ingenting...så snäll så snäll =)

Jag måste bara nämna det roligaste just nu.....det är att lägga tassen på vattenskålen...och skaka den så att det flyger vatten åt alla håll och kanter =) Ger mej inte förrän den är tömd =)



image61
Anna överrakade med att ta två blder igår....ja...mer behöver jag väl inte säga??=)


image62
Ja...det här var då det andra kortet...sen bytte vi fotograf=)


image63
Här är jag nyduschad...


image64
Oj....vad det kliar....


image65
Jag har klättrat upp själv...hade som bra utsikt härifrån....


Nu är det städdags....så det är väl bäst att va beredd på att jaga saker=)

Kommentarer
Postat av: stina

hörru klumpen...hur går det med dina uppdateringar!?? :P du bara leker och sover ju, när ska du blogga? :) ska du leka med mig när de är hockey eller?

2007-10-18 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0