Ny dag..

Ja..nu är jag utvilad igen...tog det lite lugnt igår kväll...eller så inte =) Tror aldrig jag känt mej så busig tidigare....kunde inte ens lysna på vad någon sa...var tvungen att springa....fram och tillbaka...från köket sladda ut i hallen...sladda in i datarummet...springa så fort så fort in i sovrummet...runt sängen och tillbaka igen....en massa gånger sprang jag. Måste bara träna lite mer på sladdarna....tar som i för mycket så ja ramlar...=) Men hoppa, studdsa, sprang och bet på allt jag inte testat tidigare..eller ja...jag bet väl på det jag testat också iofs. När jag väl var färdig med bittestet så måste jag nog säga att kylen får min 10poängare...den är klart godast.

Igår fick jag också prova ha på mej halsbandet till mitt koppel lite...men det är inte så kul...för den kedjan tar i marken om man böjer lite på sej...det är lite störande...då måste ja jaga det...och klia en massa. Jag har också fått prova en fin sak med döskallar på...som man också har runt halsen....den stör inte lika mycket...men den kliar.

Inatt har jag varit så snäll så snäll...somnade vid 22.30 och väckte inte någon på hela natten...dessutom var rummet alldeles tort kl 7 på morognen då jag fick gå ut en sväng =) Duktigt va? =) Jag var så snäll när Lisa vaknade...såg att hon slog upp ögonen...då satt ja jättestilla på golvet bredvid sängen och bara tittade på henne...jag var en sån snäll liten vovve =)

Idag har jag fått gjort nåt hemskt....jag har åkt bil...det var mycke värre den här gången...fast vi bara åkte en liten bit. Tyckte inte alls om de...satt å gnällde, skakade och pillrade på hela tiden =( Efter en liten stund fick jag springa av mej lite på en öppenplats....det va ju faktiskt kul...jag var duktig där också...det var värt att göra som dom sa...för då fick jag en liten bit godis...*mums* Det var bara synd att jag var tvungen att åka den hemska bilen hem också =(

Var lite orolig när jag kom hem sen...men jag har sovit lite på Lisas fötter...så nu känns det lite bättre...
Ska se om jag kan hitta några bilder också....


image15
Här sitter jag också skriver i min blogg....måste sitta i knäet för annars når jag inte upp...


image16
Favoritplatsen...sitta i knäet och tugga på benet...


image17
Jag känner minsann att det luktar lunch...har min snygga piratgrej på mej också....


image18
Oj va blå ögon jag fick på det här kortet...det har jag väl inte? Jag har ju bruna. Men jag ser tuff ut i piratgejen =)


image19
Hi hi...ser ni mej? Jag busar och ligger upp och ner under filten =)


image20
Man blir ganska trött av att busa...bäst att ta igen sej lite...


image21
Här ska vi gå å sova...


image22
Titta vad duktig ja har varit...får goooodis=)


image23
Det kan vara mysigt ute också...tycker om att vara nära...


image24
Uta på gården här hemma...


image25
Tycker det är så kul ute=)



Nu orkar jag inte skriva mer...måste sova lite....

Kommentarer
Postat av: stina

lillklumpen :D du tror inte att det där med bilen är lite hemskare nu pga att du kan få för sig att du ska hamna på en ny plats igen? att du går igenom samma sak att sist jag satt här åkte jag ifrån min mamma och syskon och hamnade på en ny plast och nu har jag just kommit hit och börjar gilla min ägare och nu ska jag åka igen?

2007-10-08 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0