Minde rolig dag...

Igår hände det faktiskt inte så mycke spännande...jag sov mest..var så trött. Jag vågade mej iaf iväg till sovrummet själv...och var helt själv där inne i säkert en kvart....vad jag pysslade med där inne kan jag inte avslöja=) Tillslut så gick jag och la mej på mina filtar (som jag aldrig sover på på nätterna) och somnade. Och helt själv var jag=)

image31
Så såg det ut=)


Efter en stund var jag tvungen att flytta på mej...kan inte ligga så länge på samma ställe...

image32
Sover på alla möjliga sätt och vis=)....giraffvarning på denna??=)


Idag har...iaf inte hittills.. varit en så rolig dag...någon skulle komma hit och leva om...så jag var tvungen att gå bort för att inte bli så rädd. Tyckte inte det var så kul...gnällde mest. Dock gick det lite bättre när jag för första gången skulle försöka spåra korv...då glömde jag som bort att gnälla ett tag. Det var jättevärt att spåra...det var kul..plus att man fick korv om man luktade sej fram till den...och det gjorde jag...varje gång...fattade direkt vad det gick ut på=)
Sen fick jag iaf gå ut...men då vart jag helt tokig...bara bet i kläderna...orkade inte komma varje gång hon ropade på mej heller...som jag annars brukar göra.

Jag har faktiskt varit ut och åkt bil en sväng idag igen...jag tycker att det gick lite bättre den här gången...inte riktigt lika gnällig...och jag kunde sitta mer still. Gick bättre om jag fick tänka på någongting annat...så ja passade på att mysa och pussas lite=)

Har också kommit på att hicka är ganska kul=) Iaf så gör jag de nästan jämt...
Ja...inte så mycke mer att skriva än så länge...visar väl nå bilder istället...


image33
Jag kan även sova ganska sött??=)


image35
Får jag busa med Knut då??


image34
Yeeees....det fick jag=)


image36
Har ju aldrig träffat symaskinen förr...inte så konstigt att ja gömmer mej lite?? Men jag vågade fram tillslut...han var inte så farlig...plus att han hade ett spännande papper man kunde bita på=)


image37
Visst är det fiiiint....mitt nya halsband=) Fick det idag=) Det kliar lite men...superfint är det. För alla er som inte kan det där med hockey än....så står det: "ALLA ÄLSKAR SKELLEFTEÅ AIK" på det..=)


image38
Mycke fint...mycke fint=)


image39
Här spatserar jag runt med mitt nya fina halsband=)


image40
Hälsar på min nya kompis "Sopen"


image41
Haha...somnade nån halvtimme under bordet....tuggandes på mitt ben...när jag vaknade och satte mej upp så satt benet kvar...när jag sen gick några steg så satt det också kvar=) Jag tuggade inte....det bara hängde där=)


image42
*Snyft* Min kyl ska bytas ut idag=( Jag förstår inte...dom säger att den inte fungerar...men det gör den väl?? Går ju alldeles utmärkt att tugga på?? God är den=)

Oj oj...måste sova nu...är sååå slut efter en påfrestande dag....





Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

Men vänta nu... Luleå Hockey ska det ju va... ;-) Du ser förresten ut som om du vuxit sedan i lördags - tänk vad lite Skellefteluft kan göra :-)
Hälsningar från "gammelmatte", "gammelhussarna" samt syrran och morsan

2007-10-11 @ 20:23:46
URL: http://www.milvest.se
Postat av: linda

nej men ooooj så söt du är! och vilket tufft namn! :D

2007-10-12 @ 10:16:41
URL: http://leendah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0