Mest busig...

Ja...jag vet att jag varit lite dålig på att skriva...men jag har som inte haft tid...har varit så otroligt busig. Har väl inte så mycket att säga nu heller egentligen...
Jag har börjat göra det ja borde göra ute inne istället...det är väl inte så jättepopulärt kanske..har ju varit så duktig på att hålla mej tills jag kommer ut...men nu leker jag bara ute och väntar med det andra tills jag kommer in igen.

Sen var det ju det där med koppel...tycker inte riktigt om det...känns mest ivägen...men ni skulle ha sett mej idag...jag fick gå själv...i koppel från bilen till lägenheten idag....vilken stjärna jag var helt plötsligt....följde snällt och villigt efter hela vägen....utan att göra något annat=)

Jag har också fått leka lite kurragömma...det tycker jag är kul=) och ganska duktig är jag också...det där med att leta kan jag iaf=) Vänta på att få springa iväg och leta har jag däremot lite problem med...vill ju helst börja direkt...blir ju lättast då=)

Jag har kommit på en sak som e lite jobbig när man springer...mitt huvud e så tungt tror jag...eller så glömmer jag bara bort att ja måste hålla det uppe när jag springer....för när jag springer så där jättefort...så far huvudet längre och längre ner mot backen...och tillsist tar det i.......ja...och då blir det ju stopp...och då ramlar man som över sej själv typ....det tycker jag är ltie jobbigt...men det ser säkert kul ut=)

Lite bilder...


image54
Det här är jag...och det här är min matplats...


image55
Titta min noooooooooos......=)


image56
Kan räcka ut tungan också=)


image57
Här har jag fått hela huvudet tvättat typ....för jag åt någonting mycket olämligt som luktade jätteäckligt....


image58
Nyduschad och nytorkad....och ganska så himla fin....


image59
Idag har jag fått en ny leksak....så nu biter jag lite lite mindre på allt annat....fast mycke lite....


Så...det var nog allt för denna gång...



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på er!
Mycket fina bilder som vanligt. Men hurrududu Dunder... ta nu och lyssna på dina mattar! ;-)
Ha det gott!//Gammelmatte

2007-10-16 @ 22:50:15
URL: http://www.milvest.se
Postat av: stina

Dunderklumpen, på lördag är det du och jag :)

2007-10-17 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0