Kalas...

Jag var på kalas igår...Lisas syster fyllde 20 år...så vi traskade iväg dit vid 7-tiden...för då skulle vi få gratta henne själv. Det var kul på kalas...lekte lite med Stinas kläder som hon lagt på golvet..(åt mej??) försökte springa runt också...det var lite svårt...halkade så mycket på golvet...men ja kämpade på. Stina fick paket av mej också...som jag hade gjort så fina...med hundgodis på=) och jag fick lite korv av Stina som jag fick lukta mej fram till (är verkligen duktig på det faktiskt)

image43
Här är paketen hon fick...dom fyra fina där är från mej=)


image44
Först var jag ganska snäll på kalaset...


image45
Sen vart det ganska spännande när paketöppningen började=)


image46
Du Stina...jag kan hjälpa till om du vill??=)

Sen var jag snäll och sov mest när dom åt tårta...


Annars var jag bara hemma igår..busade och sov...och jagade dammråttor under sängen=) Det är ganska trångt där under...så man måste åla sej fram...men det är kul=)
Jag fick tillbaka min sovkudde också...(som det hände en liten olycka på första natten jag sov här)..hade glömt bort hur mysig och kul den faktiskt är=) Det är bara lite jobbigt när mitt tuggben rullar in under sängen...och kudden är för hög så att jag inte tar mej i mellan....för varje gång tror jag att det ska gå...men ja slår bara i huvudet i sängkanten hela tiden....men då brukar ja få hjälp=)


image47
Jag och finkudden..


image48
Sen smakade jag lite på den....


image49
Man sjunker ner rätt mycket i den=) Det är mysigt...


Det dammsugades här igår...det tyckte jag var lite tråkigt...då kan jag inte leka med dammet heller ju=( Bekymrade mej inte så mycket om den iaf...förrutom när den kom jättenära...då ville jag hellre gå någon annanstans...men annars satt jag mest och bara tittade på elelr försökte sova...


image50
Hälsade på den lite först....


image51
Under sängen kan man både busa....


image52
...och sova=)


Ja...det var gårdagen det....idag har jag bara hunnit busa....äta och åkt lite bil...det går faktiskt bättre och bättre för varje gång...idag tittade jag mest på allt som hände ute...när vi körde förbi...det var spännande...så jag satt väl kanske inte still...men ja gnydde inte (så mycket) iaf....
Jag har faktiskt blivit modigare här ute också...när vi är ute på gården...vågade mej bort till en björk idag...där luktade det jättegott...så efter det går jag nästan bara dit=)
Ja...det va väl allt för den här gången...ska gå och se om man får någon lunch idag eller??

Kommentarer
Postat av: stina

men ursh den där bilden fick du ju inte lägga ut :(
haha björken där var nog den ruff var på hela gårkvällen :P

2007-10-12 @ 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0