Lite bilder...

image77
Mys på golvet...


image78
Undra om vi har somnat?


image80
Har börjat förstå att dom tycker om när ja tittar dom i ögonen...


image81
På väg till skogen...


image82
Ett lagom stort träd att busa med =)


image83
Ute och springer på en lite väg i skogen...


image84
Ligger och sover och snarkar med huvudet på stolsbenet =)


image85


image86
Här sitter jag i trappen...använder två trappsteg när jag sitter =)


image87
Mina första steg i snön...


image88
Ute och leker....


image89
...och plumsar i snön


image90
Här har jag iaf stannat en lite stund....


image91
Här är det full fart...


image92
En liten paus...


image93
Lite senare på kvällen....


image94
Jag och en buske...


image95
Bara myyys =)

Kommentarer
Postat av: Minna

ooo så fin du blir lilleputt! Nu vill jag komma och hälsa på er igen. Vi får se när det kan passa in. Stoor kram från Minna

2007-11-11 @ 20:48:37
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Gammelmatte

Oj vad kul med en massa nya bilder! Vilken superfin avslutningsbild på Lisa och "Snygg-Dunder" ;-)
Varma hälsningar från oss i Rosvik

2007-11-12 @ 00:09:58
URL: http://milvest.se
Postat av: Dunder

Minna: Ja jag hörde rykten om att du kanske skulle kommit i veckan men att du hade så mycket plugg så det fick bli en annan gång.. det var ju lite tråkigt.. men jag håller alla mina tassar på att du kommer å hälsar på snart.. mycket snart =) blötpuss från mig!

2007-11-13 @ 16:55:36
URL: http://dunder2007.blogg.se
Postat av: Dunder

Gammelmatte: Ja visst är det kul med kort?! =) Jag tycker att dom fotar mig rätt mycket.. flera gånger per dag... Å rätt har du.. det är jag som är "snygg-Dunder" ;)
Förresten, kan du inte hälsa till syrran att jag skulle vilja höra lite om hur hon har det.. och hur duktig hon är...
se lite nya kort på henne också, så jag får se om hon är nå lik mig =)
Hälsa alla andra där hemma hos er som jag känner =) typ morsan å så!
Kram från mig...

2007-11-13 @ 16:58:13
URL: http://dunder2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0