Mysvovven...

Jag blir då bara finare och finare för varje dag som går =) Jag är ute lite mer nu på dagarna...så det går ju åt lite mer energi till det...precis vad jag behöver...för då kan ja ju vara världens mysigaste hund när jag kommer in sen =)

Har börjat få lära mej en massa saker nu också...jättespännande =) Vi tycker alla att det är kul att öva...jag lär mej ju så himla fort också =) Nu är det mest sittövningar jag har tränat...så att jag vet när dom vill att jag ska sitta...som tex innan någon sagt varsågod när jag ska äta....eller när dom ska ta på mej kopplet..det mest går bara fint =) Nu ska vi bara nöta in det.

I måndags var jag lite ledsen...för att jag inte fick följa med på matchen....just det...AIK - Luleå...men men..jag fick vara hemma och heja istället...det vart lite mer nervöst än vad jag hade väntat mej...AIK väntade till sista minuten med att avgöra...lite onödigt enligt mej...men 2 poäng får väl vara ok! Vi vann ju iaf...det är ju huvudsaken i ett derby =)

Jag har varit i skogen idag =) Ja...sen sist jag skrev har ja hunnit vara där flera dagar....det är ju bara såååååå kul =) Är fortfarande lika duktig på att följa efter....idag skulle Lisa gömma sej så att jag fick leta reda på henne...så Lisas mamma höll fast mej tills Lisa ropade....mej oj vad jobbigt det är att vänta...vill ju bara följa efter...det rycker i benen och ja måste gnälla lite...och sen störtar jag iväg som skjuten ur en kanon...och blir sååå glad när jag hittar henne =)

Lite synd att jag inte är hemma för tillfället...då hade jag kunnat lägga upp några bilder...men ja får väl göra det lite senare istället...har tänkt att från och med nu ska jag försöka svara på mina kommentarer som jag får...så kanske jag får ännu flera??=) Det blir däremot bara färre och färre som läser bloggen...det är ju lite tråkigt...snart är det kanske ingen kvar?! =(
Nu får det räcka för idag iaf....

Kommentarer
Postat av: Minna

lugn bara lugn dunder! Jag läser bloggen, tycker ju du är en lattjo liten pryl så jag måste ju bara veta hur det går för dig! Hoppas att vi snart kan ses igen. Stor kram från Minna

2007-11-01 @ 21:36:48
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Dunder

Ja..det är väl tur att det finns någon kvar =) Jag hoppas också att vi ses snart igen...då kanske du kan ta me dej den dära Jens också...som tycker så himla mycke om mej =) Kram från mej (vet inte riktigt vad det är men?)

2007-11-01 @ 22:19:54
Postat av: Milvest Linus Lidström

Tjenare Dunder!
Broder Linus här. Alltid lika kul att läsa din blogg.
Måste få tacka för kommentaren på min blogg.
Måste erkänna att det där med att duscha, är ganska obehagligt.
Men sen efteråt blir man helt vild & springer runt & torkar sig överallt. Vi hörs.

2007-11-02 @ 19:36:46
Postat av: Dunder

Det var så lite så..vet ju hur kul det är när någon skriver till en=)
Haha..ja..men torka sej måste man ju=)
Om du har vägarna förbi Skellefteå någon gång så kan du väl kika förbi??=)

2007-11-02 @ 23:59:38
URL: http://dunder2007.blogg.se
Postat av: Gammelmatte

Vad skönt att höra att allt är bra med er. Vi får höras av vid tillfälle!

Mvh Maria

2007-11-06 @ 13:41:42
URL: http://milvest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0