Fullt upp...

Har som inte riktigt haft tid att lägga upp några bilder på senaste tiden...det har varit ganska mycket att göra...men men..kanske kan fixa några idag istället?
Det har som sagt varit fullt upp den senaste tiden... I mitten av förra veckan så vet jag att dom ojade sig över då jag skulle få min avmaskning.. trodde inte att jag skulle käka upp tabletterna... men vadådå?! dom var ju hur smaskens som helst... nemas problemas att tugga i sig dom skulle jag vilja säga =)... Så nu är jag iallafall avmaskad... Bra va?! ..
Sen i lördagsmorse.. då hade det kommit massa vitt grejs på backen.. var lite skeptisk då jag skulle ut för att gå på Toa.. men då jag insåg att det där vita inte var farligt.. att det var ganska kul att springa runt å busa i... så ville jag aldrig gå in... då ville jag bara busa å busa å busa.. Så Lisa & hennes mamma tog med mig ut i skogen å jag fick busa ännu mera... Bilder på detta kommer... jag lovar =)

Det var ju All helgona i helgen som var.. så lördag kväll åkte vi ut till en kyrkogård å tittade hur fint det var... men bara från bilen.. dom tyckte inte att jag skulle busa där...
Vad har mer hänt förutom den dära roliga snön då?!... Ja i söndags fyllde jag ju 12 gamla veckor... så då var det tydligen dax för någon hemsk spruta.. den fick jag på måndag eftermiddag.. å jag har faktiskt varit ganska slö sedan dess... lite feber säger dom att jag har haft åxå.. men det var visst vanligt efter vaccineringen.. tanten var ganska snäll.. fast jag tyckte inte om när hon stack mig med sprutan.. det gjorde ju jätteont =( Sen fick hon titta mig i öronen och i munnen.. allt såg bra ut! Jag tyckte dock att det var lite onödigt att dom frågade om dom klippt mina klor bra...för då skulle tanten visa dom....men det ville inte jag..så hon fick nöja sej med att titta lite själv istället för att visa...men dom såg bra ut iaf....

På sistone har jag bara mer och mer börjat tycka om att åka bil.. nu får jag till och med sitta själv i baksätet... oftast så ligger jag bara ner å myser... ibland tuggar jag på ett ben.. men jag är snäll å tyst.. så snäll att man vågar vara själv med mig i bilen... å nu för tiden så kliver jag (med lite hjälp) själv in och ut ur bilen.. hur himla duktigt är inte det då?!! =)

Nu ikväll så invigde jag den nya duschen som vi har fått.. nu har det stora monstret som brummat så fasligt åkt ut ur lägenheten.. å det har sprungit hur många konstiga gubbar som helst här fram och tillbaka.. men idag så sa dom att jag skulle duscha... wääää... vill inte!! oj vilken sprattelkorv jag blir.. men oj vad fin man blir efteråt... mjuk i pälsen å luktar mums... =) Så nu är jag ren och fin...

Så här på kvällskvisten har jag även hunnit bita sönder Lisas Visakort ... *fniss* hon hade tappat alla sina kort i sängen å sen smög jag upp där när hon var i duschen å hämtade det... så går det =)... det var ganska gott.. hoppas jag får chansen någon fler gång...

Men nu ska vi iallafall gå och sova.. imorgon kommer alla bilder som jag har lovat =)
godnatt från mig =)

Kommentarer
Postat av: Minna

Vad duktig du är som vågar åka bil nu! Duktiga härliga vovve! Kul oxå att monstret flyttat ut. Anna och Lisa måste tycka det är rena lyxen att ha dusch igen även om du inte tycker det var så kul..
Vi ses snart igen. Kram på er

2007-11-09 @ 07:54:56
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: stina

lilltjorven...inte träffat dig på en hel veckan nu nästan ju..eller tja..5 dar :( saknar dig en hel del ska du veta..men snart ska vi nog kunna mysa igen :)

2007-11-09 @ 18:43:13
Postat av: Dunder

Ja..jag älskar typ att åka bil nu =) Ja det hoppas jag att vi gör =)Kram på dej med...

2007-11-11 @ 18:13:24
URL: http://Dunder2007.blogg.se
Postat av: Dunder

Ja..jag är nästan alltid hemma så...det är bara att slå en pling =)

2007-11-11 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0